Saturday, May 30, 2009

:: Diari Hidupku :: < 1 >


30 Mei 2009

Hari ini aku akan pulang ke kampung sblh mak yg terletak di Kg Meraga Beris,Kijal,Kemaman Terengganu..Aku akan bertolak pagi ini ke sana bersama kakak..Anak sulung Pak Teh akan melangsungkan perkahwinan pada esok hari..Jadi perlu utk balik awal tolong-tolong apa yg patut.Cadangnya nak balik hari Khamis lagi,tapi disebabkan beberapa masalah,rancangan terpaksa dibatalkan..

Aku akan berada selama beberapa hari di sana.Mungkin 3 atau 4 hari..Sepatutnya hari ini juga aku perlu menghadiri satu perjumpaan penting melibatkan mahasiswa-mahasiswa anak Jengka.Mohon seribu kemaafan atas ketidak hadiran.Semoga apa yg bakal diperbincangkan membuahkan gerak kerja yg mantap & maha hebat.Jadi sepanjang aku di Terengganu,kalam-kalam di dlm blog ini juga akan 'terhenti' buat seketika,insyAllah...Wallahu'alam

0 comments:

 

Coretan Kalam Pemuda Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template