Friday, May 8, 2009

Panas!Panas!Panas!!


Bila teringat je,aku tergelak..
Bila teringat je,aku tersengih..
Bila teringat je,aku pun da tak tau nak buat apa..hehhe

Adoilaa Perak..
Sampai bila la nak aman..
Tu laaa....org suruh bubar,xnak bubar..
Kan da panas sidang DUN hari ni..
Hah,tu sampai bila la plak nak jadi mcm tu..
Skarang Perak dah jadi serba DUA
2 MB,2 Speaker,2 Sidang,2 tempat bersidang.....2,2,2,2.....
Macam2 dualah..
Kita tunggu lg selepas ni 2 apa plak yg muncul...

Tentang 3 'katak' tu.,aku risau sungguh..,
Yang Cina tu,xkisahlah..
Tapi yg Melayu/Islam tu..
Nak senang cerita,krisis di Perak ni adalah disebabkan mereka ni la..
Selaku sesama Islam,aku cukup2 risau..
Kalaulah mereka faham bab dosa/pahala...
Wah!Besar woo dosaaa!!
Disebabkan mereka,habis satu dewan punah!
Disebabkan mereka,habis satu Perak gelabah!
Disebabkan mereka,satu Malaysia susah!
Berapa ramai jiwa2 yg mereka berdua ni perlu minta maaf..
Itu belum dikira lagi dgn yg dah meninggal dunia,
Hah!mcmno ei jang???

Yang ni lagi PANASSS!!!!!(neraka)
Na'uzubillah..........................

4 comments:

Anonymous said...

salam.. nk bg komen psl ngeri keme...
term "jang" tukor ngan "yeop".. baru tnjuk perak sket..

Anonymous said...

ala..den xbpo pndai loghat peghok ni yeop.hah,kn da bcampo.hahha

mhafizuddin mnoor on May 8, 2009 at 10:41 AM said...

assalamualaikum...
perak oh perak...
dahla ade 2 MB...
speaker dewan DUN juga ade 2...

tapi apa kes polis malaysia ni...
kes ragut smp mati begitu bnyk hanya dlm temouh yg ckit...
tapi yg kena tangkap...
pimpinan2 , ADUN2 PR dan ahli2 parlimen PR...
memang xmasuk akal...

apa2 pon kita mintk doa kat 2 org yg wt mslh2...
semoga Allah membuka hati org UMNO...
hapus UMNO!!!

ALLAHUAKBAR!!!

Syaufiq on May 9, 2009 at 1:33 PM said...

memang kalo dgr pun kalakar gak....
ai....
perak-perak

 

Coretan Kalam Pemuda Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template