Monday, February 23, 2009

Malaysia Dalam Bahaya..!!


Dahsyat!Cukup dahsyat..!
Belum ditabal sbg PM,mcm-mcm problem dah timbul menghangatkan iklim Malaysia..Itulah Najib Razak.Ini satu peringatan utk semua.!Makhluk ini cukup berbahaya..Sehingga sanggup mencetuskan huru-hara di pihak istana yg kita sanjung tinggi selama ini..Puak ini akan menggunakan apa sahaja cara asalkan nafsu serakah mereka dapat dipenuhi termasuklah istana..


Bermula dgn beberapa hari shj mengambil alih jwtn Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Perak,Najib memulakan langkah 'jahanamnya'..Sekejap je dpt negeri Perak.Tajol Rosli punyalah terkial-kial nak rampas Perak tu,tapi Najib sekejap je..Hanya mengambil masa lebih kurang seminggu shj utk merampas Perak.Apalah Tajol Rosli ni..Tak pandai langsung!Tak cukup duit kot...Najib TPM,kaya...
Kemudian konco Najib meneruskan 'perjuangan' jijiknya di Kedah.Hmm..Nasib baik org PKR yg kali ni berani sikit.Kerusi DUN pun kosong.Pilihanraya lagilah kita..
Dan yg terbaru pula di Selangor..Wah!Hebatnya bakal PM aku nih!!Tak sangka beliau sehebat ini..!'Bangganya' aku menjadi anak senegeri beliau..DUN di Selangor pun akan kosong juga.Tapi strategi di Selangor ni lain sikit.Dia tak guna duit.Tapi dia guna video utk ambil gambar ADUN yg bujang trangtangtang..So,3 Bukit bakal menjadi saksi hasil keperkasaan kuasa Najib Razak-Bukit Gantang,Bukit Selambau,Bukit Lanjan...

Ha,cukup tak bukti utk penulis katakan Najib ni hebat??Dlm masa sebulan shj beliau boleh menjadikan Malaysia perlu lalui 3 pilihanraya kecil!3 pilihanraya bknnya sikit tuan-tuan!Payah utk kita jumpa selama ini..Tapi di bwh Najib Razak,segalanya tidak mustahil...HEBAT!HEBAT!HEBAT!

Utk YB-YB Pakatan..,bersiap sedialah anda dgn agenda-agenda 'Ustaz' Najib Razak yg bakal mendatang.Entah apa pulak la slps ini yg akan dia buat & siapalah pula yg bakal masuk perngkapnya..Heh.,kelakar rasanya.YB-YB pun hidup dlm ketakutan,trauma..Rakyat apatah lagiii..Habislah aku duk di Malaysia nih.."KITA TENGOK,SIAPA YANG KENA!!!"

4 comments:

BLOG GENERASI FELDA on February 23, 2009 at 3:15 PM said...

Assalamualaikum,
Saya sedang mengumpulkan blog2 dari Generasi Felda, oleh itu, saya terjumpa blog sdr, terus saya senaraikan sekali .
Jika sdr tidak suka sila beritahu, saya akan keluarkan semula .
Jika ada lagi rakan2, bolehlah beritahu saya.

Anonymous said...

xperlu rasnya utk linkkan blog saya..maaf.tq

syafiq said...

ape bukti yang Najib or BN menjadi dalang di sebalik penyebaran gambar elizabeth?

'abid on February 23, 2009 at 6:58 PM said...

bwat sdra syafiq,wait n c...

 

Coretan Kalam Pemuda Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template